حسينيه علي اصغر

همايش شيرخوارگان حسيني

1391/9/4 0:13
3,364 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحيم

سلام

امروز مصادف است با روز همايش شيرخوارگان حسيني التماس دعا

ان شاالله تصاوير حسيني فرزند خودتان را در وبلاك خود قرار دهيد تا بعد از اطلاع دادن به من همه آنها را در يك پست با اسم شان بياورم

براي همه هم دعا كنيد ان شالله صاحب فرزند صالح و صالحه شوند به حق علي اصغر حسين

ياباب الحواذج يا شاهزاده علي اصغر

++

چرخید خدا دور سر تو

زد بوسه به زخم پیکر تو

والله که کشتی نجات است

قنداق علی اصغر تو

   همايش شيرخوارگان حسيني در مصلي تهران

 

 

 

 

 








 

همايش شيرخوارگان حسيني در مصلي تهران

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

حسينيه علي اصغر
3 آذر 91 9:39
التماس دعا
مامان یاسمن و محمدپارسا
3 آذر 91 10:50
وبلاگ زیبا و قشنگیه که حالت روحانی و قشنگی به ادم دست میده ملتمس دعا
ستاره خدادوست
3 آذر 91 13:07
سلام.اول وبلاگتونو خوب خوندم.الانم اشكههام جلوي چشممو سد كردند .التماس دعا دارم.عكس ستاره امو تو همون پستي كه خودتون كامنت گذاشته بوديد گذاشتم.البته عكس شش ماهگيشه.عكس پارسالش هم كه كنار پرچم دسته ها ازش گرفتم توي پستهاي قبلي با عنوان ستاره در روز عاشوراست.هنوز امسال نتونستم ازش عكس با حال و هواي محرم بگيرم.ممنون كه به وبلاگ ستاره سر زديد.ستاره خدادوست الان 2 سال و 6 ماهه است.
ستاره خدادوست
3 آذر 91 13:09
دوستاي گل بيننده اين وبلاگ هم مي تونند به وبلاگ ستاره سر بزنند.
مامان کوثری
3 آذر 91 13:27
قبول باشه عزاداریتون التماس دعا
مطلع عشق
3 آذر 91 14:45
سلام علیکم........ ایام عزای آل الله بر شما تسلیت........ التماس دعا داریم..........
مامان خان گوگولي
3 آذر 91 19:52
آن حسینى که شرف یافته دین از شرفش سر و جان داد ز کف تا نرود دین ز کفش هدف تیر بلا ساخت على اصغر خویش تا که سرمشق بگیرد بشر از این هدفش . . .
شب مهتابی
4 آذر 91 2:01
شعر جدیدم غزل بلندیست که ناگهان امد به کاغذ امد و امضایش کردم بهار شد وبه افتخارمان كف زدند
پلاك 110
4 آذر 91 2:16
سلام و درود حسيني بر شما بزرگوار ممنون از دعوت تون يازهراي راضيه مرضيه شهيده
پلاك 110
4 آذر 91 2:18
اي جان مولا به فدات ياعلي اصغر
مامان امیر مهدی (سوده)
4 آذر 91 2:22
التماس دعای فراوان
بصيرت
4 آذر 91 6:33
خط تو با خون تو آغاز می شود، از آن زمان که تو ایستادی دین راه افتاد و چون فرو افتادی، حق برخاست. یا حسین
حاجی
4 آذر 91 7:12
شرمنده ایم یا زینب که بهای حسینی شدن ما، "بی حسین" شدن تو بود.. و شرمنده تر آنکه تو بی حسین شدی ولی ما حسینی نشدیم.. التماس دعا تو این شب و روزها یا علی
مامان تسنیم سادات
4 آذر 91 14:40
این علی اصغر شش ماهه علی اکبر عشق است .... همه لشگر عشق است علی اصغر عشق است...
هیراد و عمه لیلاش
4 آذر 91 21:55
با سلام ممنون از دعوتتون وب زیبایی با نامی بسیار زیباتر دارید کاش کمی دیرتر گلایه میکردید فکر کنم خیلی ها هم مشغول مراسمهای مربوطه هستند همینکهخیلی ها هم مثل من گذاشتند تا عکس کودکان خود را در عاشورای حسینی داشته باشند بعد بگذارند به هر حال وب هیراد جون راست کلید نداره بهیمین خاطر ادرس عکسهارو براتون میگذارم تا ببینید البته بازم به عکسها بعدا اضافه میشه http://www.niniweblog.com/upl/shirshah/13537814096.jpg http://www.niniweblog.com/upl/shirshah/13531603417.jpg
نازگل
9 آذر 91 21:37
سلام ، من تصمیم گرفتم برای مامانهای که از کوچلوهاشون با لباس علی اصغر عکس گرفتن ، عکس هاشون رو اگر دوست داشته باشن براشون درست کنم ، هزینه طراحی هر عکس فقط هزار تومان (به خاطر علی اصغر امام حسین (ع) هزار تومان تخفیف می دم )، به امید اینکه ایشاالله سال دیگه عکس کوچولو ی خودمو درست کنم ، و به عنوان نمونه بذارم. اگر دوست دارین عکس کوچولوهاتون رو بفرستین به میلم ، من براتون طراحی رو انجام می دم اگر تایید کردین شماره کارت می دم که وجه رو واریز کنید. آدرس میلم dehghan_razi@yahoo.com
احسان
21 آذر 91 11:03
سلام منظورتون از کلب علی اصغر چیه خدای نکرده منظورتون معنی عربی کلب نباشه که میشه به فارسی سگ یعنی اینکه یه بنده خدایی میگفت من سگ حسینم که همه مراجع بهش گفتن چرا سطح دین رو میاری پایین امام حسین(ع) سگ نمیخواد آدم میخواد که راهش رو ببینه
تنها
21 اردیبهشت 92 17:46
سلام خیلی جالب و قشنگه وبلاگتون. دلم گرفت......... التماس دعا دارم همیشه. یا حق